Bez znalostí tohoto prostředí nelze navrhovat ani realizovat business strategii. Tato analýza je relevantní pro komerční subjekty, které mají zřejmou konkurenci, a pro nekomerční subjekty, které mají specifické oborové okolí.
OBSAH KURZU
- Význam analýzy konkurenčního prostředí.
- Proces strategického řízení, systém strategické analýzy.
- Analýza vnějšího prostředí a oborového řetězce.
- Analýzy sektorů zákazníků, konkurence a dodavatelů.
- Problematika substitutů a komplement.
- Interní a externí benchmarking.
- Porterův pětifaktorový model.
- Problematika stakeholders.
- Metody a portfolio analýz.
- Techniky monitorování a analýzy.
Po ukončení kurzu by měl být absolvent schopen samostatně uplatnit metodiku analýzy konkurenčního prostředí a posílit své kritické strategické myšlení. Výuka je interaktivní.
PRO KOHO JE KURZ URČEN?
- TOP manažerům ziskového, neziskového a veřejného sektoru,
- Projektovým i řadovým manažerům.
- Těm, kdo řídí již etablované aktivity nebo připravují nové (business plán, start-upy apod.).
Termín: 15. 2. 2018
Místo: Technologická agentura ČR Evropská 1692/37 Praha 6
Zdroj: Transfera.cz