Vytisknout tuto stránku

Brněnský analytický startup ContentKing získal investici téměř 9 milionů korun

15. 1. 2018
Brněnský analytický startup ContentKing získal investici téměř 9 milionů korun

ContentKing je dynamicky se rozvíjející startup, který poskytuje kompletní řešení Search Engine Optimization (SEO) analýzy, reportování a přehledů pro specialisty v oblasti digitálního marketingu po celém světě. Na konci minulého roku obdržela společnost investici ve výši 350 000 eur, tedy téměř 9 milionů korun.

V týmu 16 lidí operujících v Česku a Nizozemsku se společnost snaží naplnit a přetavit do reality svoji vizi, která zní: “Už žádná SEO překvapení”. Jejich řešení, které je založeno na chytrém algoritmu, který nepřetržitě monitoruje a kontroluje web, nabízí agenturám, e-shopům i dalším online subjektům schopnost být viditelnější pro vyhledávače i snadněji zvládat neočekávané změny.

Vincent van Scherpenseel, CEO společnosti ContentKing, uvedl, že “Tato investice je fantastickým potvrzením toho, že naše vize, nápady a práce fungují. Jsem neuvěřitelně pyšný na to, čeho náš tým dosáhl. Tento dodatečný kapitál poslouží právě pro další podporu růstu našeho týmu a marketingových aktivit.”

ContentKing nyní hlídá desítky milionů webových stránek a na jeho nepřetržité monitorování se spoléhají společnosti jako jsou TNT, Kentico, British Telecom a Mitsubishi.

“Již od začátku jsme měli jasnou představu: pokud vyhledávače neustále sledují vaše webové stránky, pak by to měly zvládnout i vaše analytické nástroje. Na Googlu je pouze jedna první pozice. Pokud je na vašem webu nějaký technický problém nebo nečekaná změna v obsahu a vy nereagujete včas, ztrácíte ji a vaše konkurence tím získává výhodu. Když nějaká hrozba udeří, ContentKing vás sám upozorní a dá vám příležitost vyřešit tyto problémy ještě předtím, než si jich návštěvníci a vyhledávače vůbec všimnou.” dodává Vincent van Scherpenseel.

V managementu společnosti figurují Vincent van Scherpenseel jako CEO, a spoluzakladatel a CCO Steven van Vessum, kteří vedli společnou digitální marketingovou agenturu již 8 let před založením ContentKingu. Právě jako důsledek své nespokojenosti s nedostatkem aktivních analytických nástrojů se nakonec rozhodli svoji předchozí společnost prodat a z těchto příjmů založit ContentKing.

 

Zdroj: CzechStartups.org