Cílem soutěže je nejen propojit kreativní podnikatele s investory a podpořit jejich vstup na globální trhy, ale také přispět k posílení podnikatelských dovedností a rozvíjení mezioborových inovací.
Z přihlášených start-upů postoupí šest nejlepších do národního finále, které se bude konat 26. března 2019 v Olomouci. Vzejde z něj vítěz, u kterého odborná porota ocení kreativní řešení produktu či služby a zároveň vyhodnotí největší potenciál obstát v mezinárodní konkurenci. Výherce následně pojede v létě 2019 reprezentovat Českou republiku na mezinárodní finále do Kodaně, kde se popere o celkové prvenství s kreativními firmami z celého světa. Start-up na něm také získá zpětnou vazbu od investorů a expertů z oboru a propojí se s dalšími start-upy. Prezentací v zahraničí navíc zvýší povědomí o společnosti.
Do soutěže je zapojeno více než 70 států na pěti kontinentech. V České republice se Creative Business Cup konal poprvé v roce 2016, kdy národní kolo vyhrál a do mezinárodního finále se probojoval start-up Nanits Universe, o dva roky později to byl miomove. CzechInvest je pořadatelem českého národního kola od roku 2018.
Více informací o soutěži včetně přihlášek naleznete zde. Zájemci se mohou přihlásit do 15. února 2019.
Zdroj: CzechInvest