Nezávislé informace o vědě a výzkumu
22. 11. 2018

Administrativně-ekonomický pracovník

Administrativně-ekonomický pracovník

Rektorát Univerzity Palackého v Olomouci přijme do pracovního poměru pracovníka/pracovnici na pozici Administrativně-ekonomický pracovník Zahraničního oddělení Rektorátu UP.

Náplň práce:

  • zajištění organizačně-technického zázemí ZO RUP (zpracování měsíční docházky; kancelářské potřeby; objednávky; organizační zajištění služebních cest, schůzek a jednání vedoucího ZO RUP)
  • sledování čerpání finančních prostředků v rámci aktivit a programů koordinovaných ZO RUP
  • likvidace faktur a platebních příkazů ZO RUP
  • kontrola a zpracování refundací cestovních příkazů fakult financovaných ZO RUP
  • evidence inventáře ZO RUP

Požadavky na vzdělání a kvalifikaci:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru
  • základní znalost programu SAP výhodou
  • anglický jazyk na úrovni B1

Nabízíme:

  • samostatnou práci v mezinárodním prostředí s univerzitním zázemím
  • mzdu v odpovídající třídě s osobním ohodnocením
  • zaměstnanecké výhody (stravenky, dovolená navíc)

Úvazek: 20 hodin/týden formou dohody o pracovní činnosti, po zapracování možnost převedení na hlavní pracovní poměr (plný úvazek).

Předpokládaný nástup: po dohodě, možný ihned

Písemné nabídky (lze zaslat i e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) se strukturovaným životopisem v českém jazyce a motivačním dopisem zasílejte do 30. 11. 2018 na adresu: Rektorát Univerzity Palackého v Olomouci, personální oddělení, Křížkovského 8, 771 47 Olomouc. Obálku označte "Výběr zaměstnance – administrativně – ekonomický pracovník Zahraničního oddělení RUP"

 

Zdroj: Univerzita Palackého v Olomouci