facebooktwittergoogleinstagram

Věda a výzkum

Portál Vědavýzkum.cz - Nezávislé informace o vědě a výzkumu

IOCB Tech, s.r.o. - hlavní partner portálu Vědavýzkum.cz

Hlavní partner portálu
facebooktwittergoogleinstagram

Manažer/ka týmu marketingu regionálního inovačního ekosystému

17. 8. 2021
Manažer/ka týmu marketingu regionálního inovačního ekosystému

Jihomoravské inovační centrum (JIC) hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici: Manažer/ka týmu marketingu regionálního inovačního ekosystému.

Věříme, že jedním z největších pokladů našeho regionu jsou inovativní firmy, kvalitní výzkumné instituce a dobrá inovační politika. Pokud to vnímáte stejně, pojďte nám pomoct to posunout dál a podílet se na tom, aby se z podnikatelů, akademiků, studentů nebo investorů stali hrdí ambasadoři, kteří budou společně zlepšovat image místního inovačního ekosystému. Až se pak talentovaní lidé z celého světa budou rozhodovat, kde podnikat, pracovat nebo žít, jasně zvolí jižní Moravu.

Co zvládnete za první 3 měsíce?  

  • detailně se seznámit se službami, celým týmem a způsobem naší práce;
  • převzít vedení týmu marketingu regionálního inovačního ekosystému, který bude mít i s vámi pět interních členů a řadu externích spolupracovníků;
  • navázat vztahy s klíčovými partnery z řad firem, vysokých škol nebo veřejné správy;
  • převzít vedení strategie jednotné komunikace regionálního inovačního ekosystému;
  • navázat vztah s dodavateli;
  • převzít vedení běžících projektů naplňujících strategii;
  • udělat si představu o vlastní vizi dalšího směřování strategie.

Jaké budou vaše cíle pro první rok?  

  • etablovat se jako koordinátor strategie respektovaný klíčovými partnery;
  • získávat postupně pro realizaci strategie další stakeholdery, zejména z řad firem;
  • naplnit cíle dle schválené strategie, případně cíle a strategii ve spolupráci s klíčovými stakeholdery upravit;
  • posílit pozici JIC jako leadera tématu.

A k tomu budete potřebovat:

  • být zapálený/á do propagace regionu a umět své nadšení srozumitelně a sebevědomě šířit – to vy budete reprezentovat marketing regionálního inovačního ekosystému;
  • být schopný/á přirozeně a citlivě navazovat vztahy, budovat důvěru mezi partnery a získávat si podporu klíčových partnerů;
  • přemýšlet inovativně, abyste byl/a schopný/á formulovat vizi o komunikaci regionálního inovačního ekosystému;
  • mít zkušenosti s koordinací a realizací strategií;
  • mít přehled o trendech v marketingu a brandingu;
  • být zběhlý/á v oboru marketingu natolik, abyste mohl/a efektivně vést tým specialistů, kontrolovat kvalitu výstupů a vysvětlit práci svého týmu stakeholderům;
  • být chronicky zvídavý/á, mít chuť se hodně učit a chtít prohlubovat své znalosti;
  • upřímně se zajímat o druhé a umět naslouchat, protože budete nejen vést tým a rozvíjet ho, ale také vyjednávat konsenzus na setkáních partnerů JICu a stakeholderů;
  • být iniciativní a spolehlivý/á, protože převezmete zodpovědnost za svůj tým, rozpočet a naplňování cílů strategie komunikace regionálního inovačního ekosystému.

Koho David Uhlíř do svého týmu hledá:

„Někoho, kdo bude chtít posilovat hrdost obyvatel našeho regionu na to, jaký náš ekosystém je. Na to, jak jsou tady kvalitní firmy a výzkum, jací zajímaví, špičkoví lidé zde pracují, a podporovat tak image našeho regionu. Měl by to být člověk, který bude mít vizi a je schopný pro ni nadchnout ostatní, kdo se nebojí uchopit téma, které je stále nové a jít cestou, která není dosud prošlapaná.“

Je pro vás JIC ten správný tým?

Jestli máte chuť na sobě pracovat a nebojíte se říct svůj názor, tak ano. Důraz na rozvoj a otevřená diskuze jsou věci, kterým věříme. Vzdělaní a zkušení lidé z nejrůznějších oborů, které u nás potkáte, přirozeně podporují to, že se každý z nás posouvá. A otevřená diskuze není tak složitá, když jsou kolegové spíše kamarádi.

Dává vám to smysl?

Tak vyplňte formulář, který najdete této stránce.

 

Zdroj: JIC