facebooktwittergoogleinstagram

Věda a výzkum

Portál Vědavýzkum.cz - Nezávislé informace o vědě a výzkumu

IOCB Tech, s.r.o. - hlavní partner portálu Vědavýzkum.cz

Hlavní partner portálu
facebooktwittergoogleinstagram

Referent/ka Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání

16. 12. 2020
Referent/ka Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání

MŠMT vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa osobou v pracovním poměru Referent/ka Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen „OP VVV“)– Projektová/ finanční administrátorka, projektový/ finanční administrátor v oddělení projektů mezinárodního výzkumu a vývoje odboru administrace projektů výzkumu a vývoje Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

Náplň práce:

  • odpovědnost za proces administrativní kontroly všech typů monitorovacích zpráv projektů;
  • odpovědnost za proces administrace a schvalování žádostí o platbu;
  • odpovědnost za proces schvalování a administrace podstatných a nepodstatných změn v projektech;
  • odpovědnost za administrativní kontrolu veřejných zakázek spadajících mimo režim zákona o veřejných zakázkách předložených v rámci zpráv o realizaci;
  • odpovědnost za přípravu, kontrolu a kompletaci podkladů pro vydání právních aktů o poskytnutí/převodu podpory;
  • zabezpečení monitoringu financování projektu ve vztahu ke schválenému rozpočtu v letech;
  • zabezpečení podílu na procesu odhalování a řešení nesrovnalostí a podezření na porušení rozpočtové kázně;
  • zabezpečení závěrečného vyhodnocení projektu po finanční stránce;
  • zabezpečení komunikace s příjemcem operačního programu Výzkum, Vývoj a vzdělávání v průběhu realizace projektu přes MS2014+.

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (v návaznosti na platovou třídu);
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • plnou svéprávnost;
  • potřebnou zdravotní způsobilost;
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • znalost práce s programy balíčku MS Office (zejména MS Word a Excel).

Výhodou:

  • praxe v oblasti strukturálních fondů EU;
  • vzdělání ekonomického směru nebo směru zaměřeného na regionální politiku EU;
  • orientace v projektovém managementu;
  • orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, ve znění pozdějších předpisů;
  • orientace v zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Další informace o služebním místě:

  • zaměstnání na plný pracovní úvazek;
  • pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD;
  • nástup 1. února 2021 nebo dle dohody;
  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů, ve 13. platové třídě (platový tarif 27 980 – 41 290 Kč v závislosti na počtu let praxe);
  • osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu práce;
  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci;
  • mimořádné finanční odměny.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9 s výbornou dopravní dostupností;
  • možnost získání či prohloubení pracovních zkušeností v oblasti ESIF;
  • přátelský a energický kolektiv spolupracovníků;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění);
  • zaměstnanecké benefity v oblasti kultury, sportu či vzdělávání prostřednictvím systému Cafeteria;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Motivační dopis se strukturovaným životopisem (včetně uvedení telefonního čísla a e-mailové adresy), zasílejte na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, nebo podejte osobně v úředních hodinách na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: vidaawt), a to nejpozději do 28. prosince 2020. Do předmětu zprávy uveďte „Projektová/ finanční administrátorka, projektový/ finanční administrátor v oddělení projektů mezinárodního výzkumu a vývoje, č. j.: MSMT-VYB-25/2020-1.

S ohledem na současnou epidemickou situaci spojenou s rizikem onemocnění COVID-19 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje o možnosti realizace výběrového pohovoru on-line formou. Bližší informace podá ministerstvo každému žadateli následně.

 

Více informací o pozici najdete zde.

 

Zdroj: MŠMT