„Při vstupu do ABRY jsem se softwarovou firmou neměla zkušenost, ale měla jsem zkušenost s vědci díky Nadačnímu fondu Neuron”, říká Monika Vondráková, Brand Directorka ABRA. „Inženýři jsou vědcům podobní, takže jsem tu výzvu přijala. Značce ABRA jsme nastavili úplně jiný směr.“
„Za produktem potřebuji vidět nejen nuly a jedničky, ale i srdce. A to se nám podařilo. Pomáháme firmám s podnikáním díky informačním systémům," dodává Monika Vondráková. Abyste byli schopni firmu dobře řídit, musíte analyzovat, co se ve firmě děje. Nemusíte pak věnovat tolik času věcem, které místo vás zvládne počítač.
„Jsou tu stále firmy, které jsou odsouzeny k zániku”, komentuje současnou situaci Jaroslav Řasa. „Když přichází těžké doby, úspěšné firmy investují více. Je to cesta, jak konkurentům utéct. I tohle jsem se naučil od Baťy, kterého mám rád. Je třeba přestat žehrat na poměry.”