Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení na obsazení místa Kvestor/ Kvestorka UP.
Pracoviště: Rektorát
Úvazek: 1,0
Místo výkonu práce: Olomouc
Termín nástupu: dle domluvy, předpokládáno od 05/2025
Popis pracoviště:
Základní informace: Univerzita Palackého v Olomouci
Pracovní náplň:
V souladu s § 16 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů, řídí hospodaření a vnitřní správu univerzity a v rozsahu stanoveném opatřením rektora jedná a vystupuje jeho jménem.
Do pracovní náplně kvestora/kvestorky na UP patří:
- Řízení hospodaření univerzity vč. koordinační, konzultační, evidenční, koncepční a metodické činnosti v oblasti hospodaření univerzity,
- Zpracování metodiky tvorby rozpočtu univerzity,
- Zpracování a vyhodnocování analýz na základě příslušných ekonomických a dalších dat,
- Zajištění efektivního řízení finančních zdrojů vysoké školy, včetně kontroly rozpočtu a alokace finančních prostředků,
- Spolupráce na strategickém plánování dlouhodobého rozvoje univerzity,
- Tvorba strategie udržitelného hospodaření;
- Řízení agendy správy majetku (provoz budov, investiční výstavba),
- Vedení a odpovědnost za správné fungování útvarů zařazených do úseku kvestora/kvestorky.
Kvalifikační požadavky:
- VŠ vzdělání (Mgr., Ing.),
- Praxe ve vedoucích funkcích min. 5 let,
- Zkušenost s řízením větších organizačních jednotek, příp. větších týmů,
- Velmi dobrá orientace v problematice hospodaření a rozpočtování VŠ, znalost zákona o VŠ a dalších zákonů vztahujících se k činnostem veřejných vysokých škol,
- Velmi dobrá orientace v ekonomické oblasti a účetních datech,
- Základní orientace v právní problematice týkající se postavení, řízení a správy veřejné vysoké školy,
- Zkušenost z oblasti správy majetku (provoz budov, investiční výstavba),
- Manažerské kompetence na vysoké úrovni, strategické myšlení a orientace na výkon, proaktivní přístup, inovativnost a flexibilita,
- Schopnost samostatného a analytického přístupu k řešení ekonomických a správních problémů,
- Odolnost vůči stresu,
- Vysoká úroveň komunikačních a vyjednávacích schopností, prezentační dovednosti a celkově příjemné vystupování,
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2.
Výhodou:
- Zkušenost s prací v ekonomických informačních systémech (SAP),
- Zkušenost s agendou rozvojových programů, projektů a evropských strukturálních fondů,
- Praxe v řídící činnosti v akademickém prostředí nebo veřejné sféře.
Co nabízíme
- Zázemí stabilní instituce a možnost aktivně se podílet na rozvoji univerzity,
- Odpovědnou prestižní řídicí funkci v akademickém prostředí,
- Motivující pracovní podmínky včetně zaměstnaneckých benefitů,
- Příležitost k seberealizaci a osobnímu růstu,
- Odpovídající mzdové ohodnocení.
Dokumenty k výběrovému řízení
- Strukturovaný profesní životopis, včetně referencí,
- Motivační dopis zaměřený na naplnění kvalifikačních požadavků,
- Návrh koncepce metodiky řízení hospodaření a vnitřní správy UP (v rozsahu max. 5 strany A4),
- Výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců.
Výběrové řízení bude dvoukolové, výběrová komise nejprve posoudí, nakolik odpovídá profil kandidáta/ky požadavkům obsazované pozice a zhodnotí také zaslané dokumenty. Do druhého kola k osobnímu pohovoru budou vybráni/y kandidáti/ky, kteří/ré odpovídají zveřejněným kritériím. Součástí osobního pohovoru bude také krátký dialog v AJ. Úspěšnému kandidátovi/ce bude nabídnuta mzda odpovídající jeho kvalifikaci a profesním zkušenostem.
Do výběrového řízení se s požadovanými dokumenty můžete přihlásit prostřednictvím webové stránky ZDE.
A to nejpozději do 16. 3. 2025.
Zdroj: Univerzita Palackého v Olomouci
- Autor článku: ne
- Zdroj: Místo výkonu: Olomouc