Největší a nejstarší soutěž pro začínající podnikatele hledá další nadějné projekty. Vodafone Nápad roku dává šanci přihlášeným start-upům získat investici až 30 milionů korun bez ohledu na výsledné pořadí. Soutěží se o 300 tisíc v hotovosti a věcné ceny v hodnotě 6,5 milionu korun. Přihlásit se může projekt nebo služba, která není na trhu déle než dva roky.
Uplynulých čtrnácti ročníků soutěže Vodafone Nápad roku se zúčastnilo přes 2 100 podnikatelů, kteří v investicích získali už stovky milionů korun. Řada finálových projektů se následně dokázala prosadit na trzích po celém světě a úspěšně reprezentují novou generaci technologických firem z Česka a Slovenska. Jsou to například společnosti Sense Arena, SprayVision, Spaceti, Resistant AI, Yieldigo, Daytrip, Skinners, aplikace Záchranka, Sharry nebo Apify.
„Těší nás, že jsme se stali jednou z významných zastávek nebo dokonce odrazových můstků inovativních firem na cestě k úspěchu. Mnohým z nich účast v soutěži pomohla najít investory, partnery, zákazníky nebo zaměstnance. Jak se ukazuje, právě technologické start-upy mají ohromný potenciál při ekonomickém i společenském překonávání nejrůznějších krizí, o které v posledních letech není nouze,“ říká zakladatel soutěže Vodafone Nápad roku Martin Kešner.
Kromě propojení s potenciálními investory získají vybrané týmy také mentoring od expertů z nejrůznějších oblastí od marketingu po IT. Zároveň pak zpětnou vazbu zkušených podnikatelů a v neposlední řadě i pozornost médií. Ti nejlepší získají speciální ceny, jako jsou kredity na služby Amazon Web Services ve výši 200 tisíc dolarů, stánek a placenou účast na mezinárodní konferenci Arch Summit 2022 v Lucembursku nebo tři konferenční tabule Huawei IdeaHub S65 v hodnotě 250 tisíc korun.
„Po každém ročníku jsme ve Vodafonu nadšeni z množství nápadů, které se realizují a za kterými stojí lidé a technologie. Tyto dvě zásadní esence, v jejichž spojení věříme, dokážou velké věci, a proto nám dává smysl právě tuhle soutěž podporovat,“ uvedla Barbora Kožíšková, ředitelka pro značku a komunikaci společnosti Vodafone Czech Republic.
Do soutěže se jednotlivci i týmy mohou přihlašovat na stránkách www.napadroku.cz do 14. května. Odborná porota složená z investorů, úspěšných podnikatelů nebo zástupců velkých firem vybere 30 finalistů, kterým se budou osobně společně s mentory věnovat. Slavnostní vyhlášení vítězů letos proběhne 19. září.
„Moderní technologie mají potenciál pozitivně ovlivnit naše životy – zlepšovat zdraví, zvyšovat bezpečnost, šetřit peníze. Díky soutěži Nápad roku takové projekty pomáháme najít a ocenit,“ dodává Jindřich Skrip, ředitel Úseku marketingu a komunikace pojišťovny Kooperativa.
Titulárním partnerem soutěže je letos již podvanácté v řadě společnost Vodafone Czech Republic. Hlavními partnery jsou J&T Banka, Kooperativa a Huawei. Partnery jsou společnosti Profinit, Microsoft, Peterka Partners, Stable.cz. Hlavní mediální partneři jsou Hospodářské noviny, týdeník Ekonom, CzechCrunch a Monitora. Soutěž dále podporují: CzechInvest, startup disrupt, xPORT VŠE.
Zdroj: CzechInvest
- Autor článku: ne
- Zdroj: CzechInvest