Kreativní vouchery Brno můžou opět pomoci jihomoravským firmám v prezentaci a inovaci jejich značky, produktů nebo služeb. Malé a střední podniky mají možnost spolupracovat s odborníky třeba na design, digitální marketing nebo tvorbu video spotů a aplikací. Město Brno jim na společnou práci přispěje prostřednictvím JIC až 100 tisíc korun v podobě voucherů.
Město Brno rozdělí mezi zájemce celkem 4 a půl milionů korun, které vylosují zástupci Brna a JIC letos v dubnu. Úspěšní uchazeči dostanou jednorázovou dotaci - pokryje až 75 procent nákladů (max. 100 000 korun). „Losováním se poukazy rozdělily v každém roce mezi zhruba čtyřicítku projektů. Doufáme, že by letos na dotaci mohlo dosáhnout i více dvojic, protože celková částka je vyšší než v přechozích ročnících,“ říká koordinátorka projektu Zdeňka Kujová. Cílem kreativních voucherů je ukázat, že je dobré s kreativci spolupracovat. Mnohdy totiž mají úplně jiný pohled na produkt nebo službu než lidé uvnitř firmy.
Do projektu se technologické malé nebo střední podniky z jižní Moravy můžou registrovat do 19. února. Více informací, harmonogram a ukázky minulých spoluprací jsou k dispozici na www.kreativnivouchery.cz. V předchozích třech ročnících se zapojilo do projektu 450 podniků. Poukaz nakonec dostalo 133 z nich.
Kreativní vouchery Brno jsou jednorázová finanční podpora pro firmy z Jihomoravského kraje, které vytváří produkt nebo službu v hlavních sektorech Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje nebo jsou součástí hodnotového řetězce takové firmy (jsou v subdodavatelském vztahu). Mohou ji využít na spolupráci se zkušenými profesionály z kreativní galerie. Jjsou inspirované úspěšným konceptem podpory z Manchesteru a Salzburgu.
Zdroj: JIC
- Autor článku: ne
- Zdroj: JIC