Seminář se koná v Praze dne 26. 9. 2017 od 9:00 do 17:00 (registrace od 8:30) na adrese Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Zlatá zasedací místnost (2. patro)
Seminář je určen pro příjemce finanční podpory z OP VVV, prioritní osy 1 a prioritní osy 2, kteří mají doporučen projekt k financování z OP VVV a mají vydán právní akt/či se nachází těsně před vydáním. Seminář je dále přednostně vymezen pro zástupce veřejných a státních vysokých škol, jejichž sídlo je v Praze (vyjma zástupce Univerzity Karlovy) a pro zástupce všech soukromých vysokých škol/organizačních složek státu bez ohledu na sídlo.
Cílem semináře je seznámit účastníky s administrací Zpráv o realizaci projektu a Žádostí o platbu, s jejich administrací v IS KP14+ a úskalími, které tento systém přináší, s potenciálními problematickými oblastmi při administraci projektů, s vybranými monitorovacími indikátory a s problematikou veřejných zakázek. Na semináři budou účastni jednotliví odborníci ŘO OP VVV, proto doporučujeme účast zejména před odevzdáním 1. Zpráv o realizaci a Žádostí o platbu.
Dovolujeme si upozornit, že seminář je kapacitně omezen na účast nejvýše 2 zástupců za jeden projekt v případě rozpočtu přesahujícího 100 mil. Kč a 1 zástupce za projekt v případě rozpočtu do 100 mil. Kč. V případě zájmu o účast je nutná registrace nejpozději do pátku 8. 9. 2017. Pokud nevyužijete zaslání dotazů před seminářem v rámci registrace, zašlete prosím Vaše podněty/dotazy na svodný email: Daniela. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , kde budou řádně zaregistrovány a zajistíme Vám včasnou odpověď na semináři.
Jednodenní semináře se budou konat také 12. 9. 2017 v Brně a 13. 9. 2017 v Olomouci.
Zdroj: MŠMT