Popis pracovních činností:
- zajištění korespondence knihovny (e-spis, elektronická pošta, písemnosti),
- zajištění oběhu účetních dokladů (zpracování objednávek, faktur apod.),
- agenda pracovních cest,
- evidence docházky,
- evidence a inventarizace majetku,
- funkce referenta bezpečnosti práce a požární ochrany,
- pořizování zápisů z porad a pracovních schůzek,
- nakládání s peněžními prostředky v hotovosti, vedení pokladny,
- zajištění chodu sekretariátu a knihovny po stránce materiálového zajištění (kancelářské potřeby, občerstvení, ochranné pomůcky apod.).
Výše úvazku: 1,0
Forma úvazku: pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení
Předpokládaný nástup: duben/květen 2024
Požadujeme:
- SŠ/VŠ (Bc.) vzdělání
- zkušenost s administrativními činnostmi výhodou,
- základní znalost anglického jazyka,
- zkušenosti s informačním systémem SAP výhodou,
- dobrou znalost kancelářských programů MS Office, cloudových služeb Google,
- aktivní přístup k řešení situací a požadavků knihovny,
- samostatnost, pečlivost, schopnost spolupráce v týmu,
- organizační, koordinační a komunikační schopnosti.
Nabízíme:
- práci v perspektivní organizaci,
- mzdové ohodnocení dle vnitřního mzdového předpisu,
- příjemné pracovní prostředí,
- možnost dalšího vzdělávání,
- 6 týdnů dovolené,
- pružnou pracovní dobu,
- univerzitní mateřskou školku,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- parkování pro zaměstnance v areálu univerzity zdarma,
- závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele v menze,
- MultiSport kartu,
- další zaměstnanecké benefity dle nabídky zaměstnavatele.
Osobní údaje uchazeče budou zpracovány v rozsahu nezbytném pro realizaci výběrového řízení v souladu s Nařízením EU 2016/679.
Přihlášky doložené životopisem a motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 29. 2. 2024. Do předmětu zprávy uvádějte prosím „VŘ na pozici sekretář/ka Ústřední knihovny“