„Digitalizaci paradoxně nejvíce pomohl až covid a nutnost řešit krizové situace“, říká Luboš Lukasík v dalším díle Inovacastu a přiznává, že „odhodit papíry“ měla problém i velká firma jako T-Mobile.
Poučka „co neměřím, to neřídím“ je často prvním impulsem pro management zajímat se o digitalizaci, protože až kompletní přehled o chodu celé výroby a její digitalizace umožňuje optimalizaci a efektivní řízení. „Bohužel, hodně firem se zaseklo v devadesátých letech a neprovedlo změny, které jsou teď potřeba,“ říká Luboš Lukasík a v rozhovoru s Alešem Vlkem mluví o tom, jak funguje digitalizovaná firma a jak zvládnout proces změny.
Luboš Lukasík je člen představenstva společnosti T-Mobile a ředitel divize pro firemní zákazníky a veřejnou správu. Má na starosti rozvoj telekomunikační a datové sítě, mezi které patří také zavádění kampusových a 5G sítí, rozvoj služeb datových center a cloudu, kyberbezpečnost a spolupráci s firmami a státem při přechodu na Průmysl 4.0. Luboš Lukasík je zkušeným vrcholovým manažerem s dlouholetou praxí v telekomunikačním odvětví. Před příchodem do T-Mobile mimo jiné působil 9 let ve společnosti O2 Czech Republic na řídících pozicích se zaměřením na zlepšování prodejních aktivit a péče o zákazníky.
https://www.ncp40.cz/aktuality/digitalizaci-tahnou-progresivni-vlastnici-a-management-ne-penize-12
- Zdroj: VědaVýzkum.cz
- Audio url: https://open.spotify.com/embed/episode/1yGdMoEKFzvYJ0AkJBLgKb